Arsenal Face Swaps

162

With a tip of the hat to @FootyFaceSwap, we present, with no comment or explanation, Arsenal Face Swaps.

ABOU-SAGNA ARSENE-KOSCIELNY CARL-ROSICKY JACK-MERTESACKER LAURENT-WENGER LUKAS-RAMSEY MESUT-WALCOTT MIKEL-SZCZESNY OLIVIER-VERMAEILEN OXLADE-CAZORLAjpg PER-WILSHERE SANTI-CHAMBERLAIN THEO-OZIL THOMAS-GIROUD TOMAS-JENKINSON WOJCIECH-ARTETA BACARY-DIABY AARON-PODOLSKI

 

Leave a Reply

162 Comments on "Arsenal Face Swaps"

avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
charlie

mate you just made my day

Swish

This.

Although I fear the Mertescielny opportunity was missed…

Wenga

Whoever has done this brilliant photoshop has got every right to get a new contract now from Arseblog!!
Absolutely brilliant.. lol get this guy sign a new long term contract…

PS: only valid if Arseblog himself is not a photoshop czar!

Mkpkelly

Brilliant. Good laugh
Theo Ozil….. Fantastic

Raekwon The Chef

Wojciech Arteta hahahahahaha

Heroldgoon

lol hahahah omg look at mesut walcott hahaha

Ian

Looks like something out of Men in Black!

Le Sigh

Bacary Diaby hahahahahaha!!

Chaplin35

Wojciech Arteta is my favourite lol

Ööö

Jack Mertesacker is truly the stuff of nightmares

Mick

..and Stoke-On-Trent.

Why is my name required
Why is my name required

lmao Santi Chamberlain and Bacary Diaby.

i cant stop laughing

Can't Think of A Clever Name
Can't Think of A Clever Name

Could it be that Olivier Giroud’s hair is the secret to his smouldering good looks? Because I find Thomas Giroud to be quite dreamy.

P.S. Could have done Flamini and Gibbs. That’d be one bizarre sight to behold.

TheSkins

Thomas Giroud is model material!

Lily

Nah mate, it’d be his bone structure that does it.

Though the hair doesn’t hurt…

Swish

Definitely not. Oliver Vermaelen looks like the lead singer of a boy band.

Swish

Damn the French for being unable to spell Oliver correctly.

Olivier*

Sajit

Please dont do that ever again..

Sajit

There would have been a riot if anyone dared touch HFB’s face

Bould's Eyeliner

I don’t know, Thomas Giroud could give Olivier a run for his money… the Jude Law of football with cabbage patch hair = he’s taking a lady home tonight…

the only sam is nelson
the only sam is nelson

head bending

count

ROTFLMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

goonies

Tomas Jenkinson is probably high on something!

Mooro

Very freaky shit going on there.

Aqeel

Thomas Giroud is a hansom chap

Gunnersaurus

I’m starting to think that Vermaelen’s better looking than HFB

Smudger

HFB > HBB

vin

Lukas Ramsey has a touch of the Szczenys about him.

A N Other

Scary

Amusa

This has to be the most Weird-Ass post on Arseblog news ever 🙂

Rambö

This made me so uncomfortable, yet I laughed so much. Brilliant!

Master Bates

That’s alright! I totally wanted to have nightmares

Hi-brid

Put simply, LOL.

Jomo

Arsene koscielny is my fave. Genius.

Arsenal4Life

I politely disagree, personally I think that the reverse one – Laurent Wenger is no doubt the best of the lot. While Per Wilshere looks like a bully from Liverpool haha 😀

Mesut Aussie

Is Arsene Koscielny moonlighting as Craig Ferguson from the late show!

Gargoyle

Black Ozil is the best. Thomas Jenko is like straight out of a cartoon.

Mrs. Gooner

Hahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!

That is all

Biggus Dickus

Freaking awesome!!

Jomo

Team bonding

Mick

You win.

Arsepedant

That’s almost as funny as the faces. Take a bow, son!

Jesus wept

Abominations. Repent for what you did to Santi.

Michael

Brilliant!!! Hahahahaha I’m thinking Mesut should give Theo’s hairstyle a go.

Hoosier Gunner

Folks at footy face swap smoke some fine shit right there!

bansi

Brilliant Arseblog! Thanks for this post

judge

hahaha quality!

@norsegooner

Olivier Vermaelen=Lance Armstrong?

Zak

If there’s one player we should sign in January, it’s Mesut Walcott.

iwearnosocks

He would provide through balls for himself to latch on to.

We could win with 10 players!

geee

Bacary Diaby looks like Benik Afobe!

Hoosier Gunner

Carl Rosicky looks like he could pull off the Jesus role.

Fatgooner

What do you get if you cross Ashley Cole with John Terry?

Johnnnycakes

I reckon it would like a red indian,with a name like Cunty Kinday.

paa tomy

heskey?

Swish

A cunt.

Two wrongs don’t make a right.

Arsepedant

Two cunts on one face. And its name would probably be Robin van Persie.

Arsicles

No, because he would be two faces on one cunt.

Black Hei

Now now, how do we photoshop that shite you say

It Is What It Is

Almost. Two faced cunt.

Swish

Two faces on one cunt? I’ve got videos of that.

Bayern's mole.

you without brains, as usual. doh.

Phil

It couldn’t be done, anyone attempting it would go blind so early in the process they would never be able to complete it. Anyone aware of someone else attempting to do it would be compelled to hack them to death with any available implement. Some things should just never be considered.

Arsenalizer

This is by far the best thing i’ve encountered today.

By The Eyes of Özil

My girl is very upset ya messed with Mikel’s face.. HA!

King Henry XIV

Mesut Walcott for the win in a serious way. Sign him up sign him up sign him uppppppp

Gunnersaurus

Pioneering journalism to be honest.

Goonerphil

“Lukas Ramsey” looks like James Beattie!!!

Dobs

I’m naming my 1st born Bacary Diaby

yupya

Ha ha Wo Arteta looks like shreek from “saved by the bell”

Jensen4flamini

Bored. So news actually means childish photoshopping. Next you could put all our squad in that fat app. Or do something else. Probably the latter.

goonies

How can we meet. i want to be friends with you.

Swish

Bored enough to click on a post that says ‘face swap’, look through the photos and then make a comment to say you are bored?

Splendid.

Arsepedant

Are you fatgooner in disguise?

Fatgooner

How dare you!

Black Hei

15 ticks and counting, someone is losing his touch

UGooner

All the cuntishness aside… After the laughs this gave me, i’d love to see a fat app post… Guess I’m simple humoured that way, but at least I’m having fun unlike some.

GoonTang

Jensen Flamini would be a good face swap. Not totally Arsenal though as it would be Jensen Button – but if one is to be a bit sloppy with the spelling Jens Lehmann and Flamini could be done. Actually – that’s a whole new idea for a new face swap article – Arsenal legends and the current squad. You sir are a genius.

Verified Gooner®

Mesut Özil could ‘assist’ you to get a life.

Tshep

Whrs mathieu Gibbs?

Brendan

BACARY DIABY IS AFOBE

Tshep

Kieran flamini

Bryan

Theo ozil looks like fez from that 70’s show

BillyBatts

Per Wilshere looks like Oleg Luzhuny

goonies

HAHAHA Aaron podolski what the hell is going on there????

Hahaha!

vaGudoguru

Totally awesome…just had to comment!

MarcoGooner

thomas giroud looks like a winger

wpDiscuz